Dëmet e shpeshta që i shkaktohen bujqësisë, banesave dhe mjedisit si rezultat i ndryshimeve klimatike po i shtyjnë të gjitha qeveritë evropiane të përshpejtojnë futjen e energjisë së rinovueshme dhe lëndëve djegëse të gjelbra, domethënë pa emetim CO2. Përveç financimit të sistemeve agrovoltaike në bujqësi, Evropa në fakt po inkurajon futjen e hidrogjenit të gjelbër si lëndë djegëse për energjinë e automjeteve, ngrohjen e shtëpisë dhe përdorimin industrial. Ndryshe nga burimet e tjera të energjisë, hidrogjeni është një gaz që prodhon vetëm ujë dhe nuk lëshon dioksid karboni, që do të thotë se makinat me energji hidrogjeni zerojne plotësisht emetimet e CO2, si dhe gazrat e tjerë të dëmshëm. Ky karburant miqësor ndaj mjedisit duket gjithashtu i lehtë për t’u ruajtur dhe transportuar, madje edhe në sasi të mëdha. Të gjitha vendet mund të furnizojnë vetë hidrogjenin, pa pasur nevojë të mbështeten te furnizuesit e jashtëm, duke siguruar kështu autonomi të plotë energjetike që do të zgjasë për breza. Hidrogjeni jeshil nxirret nga energjia e rinovueshme dhe premton të japë kontributin më të mirë në dekarbonizimin. Në këtë drejtim, Angelo Amato i kompanisë Oliva Service argumenton se kërkesat e prodhimit të energjisë elektrike tashmë kanë përfshirë plotësisht fushën bujqësore, e cila sheh një mundësi të paprecedentë për integrimin e të ardhurave. “Fermat mund të bëhen një shtytës i rëndësishëm në integrimin e nevojave energjetike jo ndotëse dhe prodhimit bujqësor. Zhvillimi i zgjidhjeve tona të avancuara agrovoltaike, me panele diellore gjysmë transparente dhe prodhime të mëdha të energjisë diellore që do të arrihen në fushat bujqësore, hap mënyrë për prodhimin e hidrogjenit të gjelbër në fermë, e cila më pas do të shndërrohej në një oaz ekologjik për energjinë e pastër dhe prodhimin e ushqimit të shëndetshëm. Sistemi inovativ i krijuar nga Oliva Service do të lejonte disa avantazhe për fermat, të tilla si arritja e autonomisë energjetike dhe në këtë mënyrë vetë-prodhimi i karburantit të gjelbër për automjetet e tyre, përfitimi i një të ardhure të rëndësishme suplementare nëpërmjet depozitimit dhe shitjes së energjisë dhe hidrogjenit të gjelbër, si dhe mundësia për të ndjekur kultivimin dhe për të përmirësuar prodhimin dhe rendimentet bujqësore duke mbrojtur bimët nga ngjarjet e pafavorshme të motit, si breshri i papritur, era, shiu i dendur dhe dielli përvëlues. “Përveç agrovoltaikëve tanë të avancuar,” vazhdoi Amato, “ne po prezantojmë makineri të reja inovative për të krijuar një shpërndarës të duhur të hidrogjenit të gjelbër në fermë. Ky do të jetë një burim shtesë të ardhurash shtesë për fermën si përdorimi i hidrogjenit. me rritjen e karburantit.Çmimi aktual i hidrogjenit për publikun është tashmë më i lirë se ai i benzinës dhe naftës, përkatësisht 13,7 € për kg që mbulon rreth 130 km, krahasuar me koston e benzinës dhe naftës prej 15 € për të mbuluar të njëjtën distancë.