SPAR Group (SPPJ.J) planifikon të shesë biznesin e tij me humbje në Poloni, tha shitësi me pakicë dhe shumicë i ushqimeve të Afrikës së Jugut, pasi raportoi një rritje prej 10.6% në qarkullim për 47 javët e para të vitit financiar. Në orën 1000 GMT, aksionet në SPAR, i cili gjithashtu operon në Zvicër dhe pjesë të Mbretërisë së Bashkuar, u rritën 9.8% në 111.59 rand. “Duke vlerësuar dhe shqyrtuar të gjitha opsionet, bordi beson se është në interesin më të mirë të grupit dhe aksionarëve që të angazhohen në një proces për të disponuar interesat e tij në Poloni,” tha kompania në një deklaratë. Pas blerjes së një aksioni kontrollues në grupin polak të ushqimeve dhe supermarketeve Piotr i Pawel në vitin 2019, SPAR ka punuar për ta kthyer atë biznes duke tërhequr klientët me pakicë me zbritje më të mira, duke mbyllur dyqane me humbje dhe duke nxjerrë të reja në zona të reja, si p.sh. parcelat e karburantit. Por vitin e kaluar, ai tha se përvetësimi nga shitësit me pakicë nuk ishte përmirësuar mjaft shpejt për të ofruar nivelet e kërkuara të përfitimit
Në rezultatet e tij gjysmë-vjeçare në qershor, SPAR tha se rritja e besnikërisë së shitësve me pakicë dhe reduktimi i humbjeve operative në biznesin polak ishin inkurajuese. Në 47 javët deri më 25 gusht, SPAR Polonia, e cila kontribuon me 2.4 miliardë rand (125 milionë dollarë), ose rreth 1.8%, në qarkullimin e grupit, rriti shitjet me 5% për shkak të përmirësimit të besnikërisë së shitësve me pakicë, por u kompensua nga një reduktim i numrit të dyqaneve në periudhën krahasuese