Është koha për turshitë. Ja tri metodat më të mira …

0

Plani për turshitë

Nxitja e idesë që të hamë produkte vendore të gjithëve na duket joshëse. Ushqimi i tillë është më i freskët dhe shpesh përmbanë më shumë lëndë ushqyese nga ushqimi i cili me ditë apo javë të tëra udhëton në vendin tonë të banimit. Por të hamë ushqime të freskëta dhe të llojllojshme mund të jetë e vështirë gjatë muajve të dimrit, kur nuk ka fruta dhe perime të larmishme dhe kur tregjet janë më të varfëra.

Për të ruajtur dashurinë tonë për produkte të freskëta dhe vendore gjatë gjithë dimrit, tani është koha të bëni një plan për turshitë. Me kombinimin e disa ushqimeve me metodat më të përshtatshme të konservimit dhe ruajtjes, mund të kënaqeni edhe në muajt gri të ftohtë, me ngjyrat, cilësinë, shijen dhe madje edhe lëndët ushqyese të dobishme. Ja disa metoda që mund t’i përdorni për ruajtjen e dhuratave të ndryshme të natyrës, sipas këshillave të Jennifer Iserloh, shefe, bashkë-autore e librit Fifty Shades of Kale dhe autore e blogut Skinny Chef.

Dehidrimi

Me këtë metodë të përgatitjes dhe ruajtjes së ushqimit na kanë njohur adhuruesit e ushqimeve të papërpunuara. Dehidrimi (tharja) i shëndrron frutat dhe perimet në joshëse, gjëra brejtëse (snacks crunchy) që janë të pasura me vitamina. Duke hequr ujin nga ushqimet nuk shkatërrohen antioksidantët që i duam sepse mbrojnë shëndetin dhe bukurinë tonë. Kurse mund t’i thajmë pothuajse të gjitha gjërat ushqimore të cilat i prejmë në feta të holla (që përshpejton procesin e tharjes). Kjo është një alternativë e shkëlqyer për ruajtjen e kungulleshkave dhe perimeve tjera të verës, të cilat janë plotë lëng dhe se do të prisheshin gjatë konservimit.

Përdorimi i dehidratorit është më e lehtë se sa mendoni. Para vendosjes së ushqimit në dehidrator, që të ruani shijen, ngjyrën dhe ushqyesit, shkurtimisht i qëroni perimet (i zieni për 1 minutë dhe pastaj i kulloni në një tenxhere me ujë të ftohtë). Mund t’i qëroni edhe frutat si mollë, dardha dhe pjeshkë. Për shije të veçantë të perimeve i leni në një marinadë prej 1 lugë gjelle vaj ulliri, 1 lugë gjelle rozmarinë apo trumzë dhe ¼ lugë çaji kripë.

Pastaj perimet e marinuara i shtrieni në letër dylli për pjekje dhe e vendosni në fund të dehidratorit. Ndiqni udhëzimet për përdorimin e pajisjes në zgjedhjen e temperaturës dhe kohës së tharjes. Frutat dhe perimet e thara kështu, ruani në kavanoza në qilar dhe shtoni ato supave, sallatave, tiganisjeve në ëok apo kënaquni duke i brejtë (p.sh. patate, lakër jeshile).

Ngrirja

Mënyra më e lehtë dhe më e shpejtë për të ruajtur gjërat ushqimore – ngrirja e thellë, ruan ushqyesit, edhe ato të tretshëm në ujë (si vitamina C dhe B) dhe mineralet delikate. Është e shkëlqyer për perimet me gjethe jeshile, llojet e lakrave dhe bimët aromatike dhe mëlmesave. Para përgatitjes në frigorifer është e nevojshme që perimet të qërohen.

Nëse dëshironi që ushqimin ta mbani në frigorifer për një kohë të gjatë (më shumë se 6 muaj) përdorni qese me mbyllje vakuum që të mbroni ushqimin nga dehidrimi dhe oksidimi. Po aq mirë do të shërbejnë edhe enët e qelqit për ngrirje.

Për ngrirje për periudhë të shkurtër (2-4 javë), tentoni të bëni paketime të larmishme të frutave dhe perimeve të ndryshme vetëm për një pjatë, p. sh. për një smoothi – mos harroni të shkruani kombinimin e frutave dhe perimeve të vendosur në çdo qese.

Konservimi

Kjo metodë e lashtë e ruajtjes së ushqimit është e përkryer për konservimin e frutave dhe perimeve, e cila është e bollshme me ujë për të ruajtur lëngësinë e tyre. Zgjedhni kumbulla vjollcë të errëta, rrush të ëmbël, fiq aromatik, molla ‘granny smith’ dhe dardha pak të pjekura. Kurse kur është fjala për perime zgjedhni ato me strukturë të fortë, që nuk shpërbëhen, si fasule dhe tranguj. Mos i preni frutat para se t’i përgatisni kavanozët në mënyrë që të mos humbin vitaminën C, për shkak të ekspozimit të gjatë në ajër dhe ujë.

Përdorni kavanoza që kanë një volum prej rreth 0.5 l (në kavanoza më të mëdha se 1 litër më vështirë krijohet vakuum, kurse përmbajtja më lehtë prishet). Shmangni të ashtuquajturit kavanoza patentë të cilët mbyllen me mekanizëm metalik dhe kapak xhami, sepse në ta më lehtë mund të hyjnë bakteret. Më mirë përdorni ata me kapakë me vidë të cilët gjatë hapjes prodhojnë një tingull të veçantë të “plasaritjes” – një shenjë e besueshme se janë të mirë.

Dezinfektoni kavanozat në ujë të vluar për 1 minutë apo, kavanozat e hapur dhe kapakët të larë mbani në furrë të ngrohtë në 200 °C për rreth 5 minuta. Gjatë mbushjes, kujdes mos i ndotni skajet, grykat dhe kapakët, kurse pas mbushjes mbyllni menjëherë. Mos i mbushni deri në majë, por leni 1-2 cm hapësirë bosh për formimin e vakuumit i cili mbron përmbajtjen nga prishja. Nëse kavanozat janë të vakuumizuar mirë, ushqimi i konservuar kështu mund, të qëndrojë në një vend të thatë dhe të ftohtë edhe deri në një vit.

 

 

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here